Narrow casting

Algemeen

Met ingang van seizoen 2009 - 2010 heeft KDO een gloednieuwe accommodatie in gebruik genomen die nieuwe mogelijkheden met zich meebrengt, ook op het gebied van sponsoring. "Narrowcasting" is hier een goed voorbeeld van.

Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten. De bedoeling is dat de content zoveel mogelijk op maat is gesneden voor de ontvanger.

In de supermoderne kantine van KDO hangen twee platte LCD schermen die verbonden zijn met een computer. Daarop draait dagelijks een powerpoint presentatie met informatie die relevant is voor de bezoekers van ons sportcomplex. Geïnteresseerde bedrijven kunnen via deze schermen zeer gerichte boodschappen uitzenden en ook frequent laten aanpassen.

De bestanden voor de narrowcasting kunnen het beste als volgt worden aangeleverd:
1920 (B) x 1080 (H) pixels. Dit is gelijk aan 67,73 x 38,1 cm met een resolutie van 72 dpi. JPG formaat in RGB. Een technisch verhaal, maar dit geeft de meest optimale beeldvulling en -kwaliteit.

Prijsinformatie

U kunt op ieder gewenst moment beginnen met narrowcasting bij KDO. De prijs voor een scherm bedraagt jaarlijks € 225,00.

Indien u geinteresseerd bent in narrowcasting op de schermen in de KDO kantine of meer informatie wilt ontvangen, neemt u dan contact op met de sponsorcommissie via deze link.

Evenementen
Weer
  • 5,5°
    Zwaar bewolkt
    Wolken in aantocht
Buienradar.nl